Warsztaty cupcake’s

Jak wygląda mój wymarzony dzień? Wolny dzień bez pośpiechu i zmartwień, pierwsze promienie słońca oraz pieczenie i dekorowanie! Dokładnie tak było w zeszłą sobotę!

Ale pozwólcie, że opowiem Wam od początku.

W zeszłym roku poznałam Anetę i Kamila, którzy z błyskiem w oku opowiadali o swoim pomyślę (już wtedy w trakcie realizacji) na stworzenie miejsca skupiającego miłośników gotowania (i pieczenia).

I tak oto powstały ATUTY Studio Kulinarne.

at5

Czym są Atuty?

Jest to szczególne miejsce, w którym dzieje się magia. Warsztaty kulinarne (wytrawne i słodkie) prowadzą pasjonaci, blogerzy, szefowie kuchni i miłośnicy dobrego jedzenia. Ja, choć wybierałam się do Atutów już od dawna, zawitałam dopiero po kilku miesiącach. Już od progu poczułam się tam jak u siebie. Wszystko doskonale zaplanowane, wygodne i idealnie wpisane w moją estetykę 🙂 Popatrzcie tylko sami:

at6

at16

at17

at3

Trwały dyskusje nad wyższością Kitchen Aid’ów na innymi robotami. Marzę o jakimkolwiek z taką metalową (lub szklaną) dużą, dużą misą 🙂 Mikołaju jestem bardzo grzeczna!

atuty5

atuty2

at7

Kolejnym powodem zapisania się (zgarnęłam dokładnie ostatnie miejsce!) była Małgosia z Muffin Love, która jest absolutną królową babeczek w Białymstoku. Każda jej dekoracja to małe dzieło sztuki! Nie mogłam nie skorzystać z takiej szansy podpatrzenia przy pracy samej mistrzyni.

at1

at2

Start 10.00. Zaczynamy od dyskusji o różnicach między muffinami a cupcake’s. Następnie nie tracąc czasu przechodzimy do zrobienie 3 kremów, które będą zwieńczeniem babeczek: maślany, na bazie mascarpone i serka śniadaniowego. Pamiętajcie! Kremów nie ubijamy zbyt długo, aby nie zmieniły konsystencji.

at4

Gdy gotowe kremy lądują w lodówce przystępujemy do wypieku klasycznych, waniliowych cupcake’s. Poniżej Ja zastanawiająca się” Czy dobrze zaczerpnęłam ciasta? Czy każda babeczka będzie taka sama??? Ojej! ” 🙂

atutyfot. Atuty Studio Kulinarne

at9

at11

at10Babeczki chłodziłyśmy na zewnątrz pilnując czy przechodnie nie potraktują tego jako promocję w stylu M. Gessler 🙂


Gdy babeczki były gotowe zadziała się magia. Zaczęłyśmy dekorować. Czekała na Nas paleta kolorowych możliwości.

at15

at19

at18

Każdy kto bawił się wcześniej w dekorowanie wie co poczułam na powyższe widoki 🙂 Prowadząca pokazała różne techniki dekoracji kremami przy pomocy tylek o różnych kształtach.

at13

at14

atuty4fot. Atuty Studio Kulinarne

atuty7fot. Atuty Studio Kulinarne

atuty9Z cyklu „Jak zrobić różę?” fot. Atuty Studio Kulinarne

atuty3fot. Atuty Studio Kulinarne

atuty8fot. Atuty Studio Kulinarne

atuty10fot. Atuty Studio Kulinarne

Ach cóż to był za dzień! Mam nadzieję, że odbędzie się szkolenie z kolejnego etapu wtajemniczenia kreacji cupcake’sów. Jestem pierwsza w kolejce! 🙂

Z całą odpowiedzialnością polecam zarówno Atuty jak i Muffin Love.
Jak fajnie mieszkać w mieście, gdzie żyją i działają tacy ludzie! Ach!