Tort Peppa

tort_peppa1 tort_peppa2Mam nadzieję, że uśmiechniecie się na widok tego tortu. Ja do tych zdjęć zaglądam minimum raz dziennie, aby poprawić sobie humor.

Tort powstał na zamówienie mojej małej koleżanki Oli, która hucznie świętowała swoje 2 urodzinki.

Tort jak nie trudno zauważyć jest różowy, nawiązujący do głównej bohaterki – Świnki Peppy. Do przedstawienia jej oblicza wykorzystałam nadruki na opłatkach (w 100% jadalne). Jest to fajna dekoracja.

Moja rada to jednak używać opłatka „w ostatniej chwili”. Niestety gdy będzie dłużej w torcie nasiąka wilgocią, dlatego do wersji ostatecznej tortu musiałam wykorzystać ciasteczka jako podkładki. Można zrobić to od razu w taki sposób. Też fajnie wygląda.

Moja Droga Imienniczko! Jeszcze raz samych wspaniałości i samych różowych dni!

ola