Słodki Dzień Matki

Dziś Dzień Naszych Rodzicielek. Dzień ważny dla wszystkich dzieci, ale też dla kobiet, które posiadają własne potomstwo. Ja jeszcze takowych nie posiadam, ale mam za to dwie mamy dlatego mogę hucznie świętować.

Pierwsza w z nich to oczywiście moja własna, która urodziła mnie 30 lat temu. Wiadomo mama to mama. Bywały kłótnie, zgrzyty, nawet awantury, ale coby się  nie działo, wiem, że mogę na Nią liczyć.

A poniżej wspólna fotka na Insta i FB .

Nie pamiętam kiedy zrobione, max. 5 lat temu 🙂

ola-mama

Drugą nabyłam gratis z mężem (mam nadzieję, że mama Ela nie będzie mi miała za złe tego sformułowania). Ślub dodaje członków rodziny i zwiększa ilość ważnych osób w Naszym życiu. Mam to szczęście, że moja teściowa to strasznie fajna babka!

Dla tych fajnych babek postanowiłam przygotować coś nowego, innego, kreatywnego. Do tych maluchów podchodziłam już od kilku miesięcy, ale nigdy jakoś nie było odpowiedniej okazji. Aż tu nagle nastał 26 maja. Idealny i poręczny prezent (nie tylko na Dzień Matki).

Mogłam też wykorzystać moje piękne drewniane podkładki DIY (klik).

Takie torty można udekorować rurkami, wafelkami, batonikami czekoladowymi, biszkoptami – co najbardziej lubicie. Pamiętajcie, że obłożenie warto zrobić możliwie najpóźniej, aby rurki nie nasiąknęły kremem.

 

torciki

Pierwszy tort jest na białym biszkopcie, z kremem malinowym i bitą śmietaną. Obłożony rurkami z kremem waniliowym.

tprt-rurka4

tprt-rurka5

tort-rurka3

tprt-rurka6

Drugi torcik na biszkopcie kakaowym z pysznym czekoladowym kremem z rurkami czekoladowymi.

tort-rurka2

tprt-rurka3

tort-rurka1

