Olaf Cake

Ehhhh …. upływ czasu poznasz po kolejnych urodzinach swoich klientów 🙂 Czy to możliwe, że to już 3 tort na urodziny jednej z moich ulubionych jubilatek? Kalendarz się zgadza – to już 7 urodziny!

Pani Ania z córką Ewą co roku daje mi nowe wyzwania. Wielką radością jest dla mnie poznawanie postaci z aktualnie lubianych przez dzieciaki kreskówek. Sama się dokształcam i poznaję rynek 🙂

Tym razem Olaf z „Frozen”, nie miałam jeszcze okazji obejrzeć całej bajki, ale robiąc reasearch – uwaga! modne słowo 🙂 obejrzałam kilka scen z Olafem. Jest rozczulający! Mam nadzieję, że udało mi się jego wdzięk oddać na torcie.

Dekoracje wpisują się w aktualna aurę Białegostoku – jest trochę śniegu, a Olaf śniegu potrzebuje!

Jeszcze raz wszystkiego wspaniałego Droga Ewo!

olaf1

olaf2

olaf3

olaf4

olaf5

olaf6

 

