Nishka

Według słownika „Urban dictionary” Nishka to określenie kogoś szczerego jak złoto (…honest and pure as gold, „She is a true Nishka”). Nie jest to jednak koniec definicji. Drugie określenie to ktoś denerwujący (… somebody who is being every annoying or stupid , „John is acting like such a nishka”).

Trzecie określenie, moje autorskie, Nishki to ktoś kreatywny, kto trzyma się raz podjętej decyzji. Jasne, bywa, że dopada zwątpienie, ale dąży do celu i trzyma się wyznaczonej drogi. Nishka to osoba, która swoim pojawieniem się w pokoju burzy panujący spokój i ład, przykleja uśmiech na twarzy. Mówią, że bywa chaotyczna. Być może. Ale to chaos pozytywny i tak ją wyróżniający.

Nishka to moja siostra. Dziś kończy 33 chrystusowe lata, znamy się od 29 lat, świadomie pewnie od jakiś 25. Był moment, że nie lubiłyśmy się bardzo (jak to siostry), dziś łączy nas wyjątkowa relacja oraz prowadzenie blogów. Nishka wielokrotnie zapraszała swoich czytelników do mnie. Dziś to ja zapraszam do niej, do jej rodzinnych dialogów i dykteryjek (bywam tam i ja). Rozgośćcie się i zostańcie na dłużej!

Adres do zapamiętanie : www.nishka.pl
Z okazji urodzin Nishki powstał zupełnie wyjątkowy, wymyślony specjalnie na tą okazję tort, na który zapraszam już jutro! Dziś balujemy! Aby nie pozostawić Was bez deseru przedstawiam Nishkę i Sweetshoopa jakieś 27 lat temu:

nishka1

Oraz w wersji współczesnej. Tu jeszcze z Wigilii 2013.

nishka2

 

 

 

 

 

