Pięknie, charytatywnie i słodko

Z ogromną radością i przyjemnością przyjęłam propozycję wzięcia udziału
w charytatywnym pokazie sukien ślubnych i wieczorowych
PRONOVIAS Fashion Show 2013 Białystok.

Więcej o pokazie np. tutaj.

Pomysł był wybitny. Goście pokazu (a było nas około setki) podziwiali najnowszą kolekcję sukien ślubnych i wieczorowych. Nie dało się oderwać wzroku od  przepięknie wystylizowanych modelek, w olśniewających sukniach (pierwszy raz pożałowałam, że ten dzień już za mną;-), profesjonalnej choreografii i wspaniałego zespołu muzycznego grającego w przerwach (tu już nie oko, ale uchu grało rolę).

Pokazowi przyświecała piękna idea. Zbiórka funduszy na prezenty świąteczne podopiecznych Fundacji „Pomóż im”, która odbyła się w formie aukcji.
Licytowano m.in. suknię wieczorową, weekend w hotelu oraz inne atrakcyjne gadżety.

Pomysł był strzałem w dziesiątkę. Jestem zachwycona ideą, organizacją oraz ilością osób, które pomagały na każdym etapie.

Sweetshoop też tam był. Dla każdego z uczestników (Panowie też tam byli!) podarował ciasteczko „ślubne”, nawiązujące do tematu pokazu. 3 dni wypiekałam, dekorowałam
i pakowałam każde ciasteczko naładowane pozytywną energią.

pokaz1 pokaz2  pokaz5pokaz11 pokaz6 pokaz9 pokaz10 ????????????????????????????????Nawet jeśli nie było Cię na pokazie, nie dostałaś/eś tej wizytówki to za samo przeczytanie otrzymujesz 10% zniżki na ślubno-weselne zamówienia 😉

Piękne zdjęcia sukien, modelek, stylizacji (kolejność dowolna) np. tutaj.

Białostoczanki czekają na drugą odsłonę połączenia piękna i dobrego serca!

