Piernikowe Ludki

piernikowy-ludek1piernikowy-ludek2

Mam to szczęście posiadać dużą rodzinę. Dodatkowo półtora roku temu zyskałam równie (a może i większą) rodzinę męża. Dzięki temu w Święta Bożego Narodzenia spotykamy wiele bliskich nam osób. Wszystkich chciałoby się obdarować choćby małym drobiazgiem. Moim drobiazgiem w tym roku są „ludkowe bombki piernikowe”.

Przepis i wykonanie oraz dekoracja jak w pierniczkach choinkowych.

Proponuję jedynie, aby ciasto rozwałkować dość grubo. Takie ludki lepiej się prezentują i nie gubią kończyn (u mnie niestety jeden chudzina zgubił nogę;-)

Następnie wystarczy opakować w folię (ja wykorzystałam rękaw do pieczenia – to miałam pod ręką) lub np. woreczki śniadaniowe. Większą ilość pierniczków można zapakować w pudełeczko. Ogranicza Nas tylko wyobraźnia!

Przewiązać wstążką i obdarować bliskich.

Efekt i uśmiech gwarantowane!

