Śniadaniowa sesja urody

Tym razem coś innego, choć też słodkiego. Jest to mój ulubiony (i najszybszy) zestaw śniadaniowy. W jednej miseczce góra witamin, błonnika, minerałów, wapnia, dodatkowo piękność i młodość;-)

Mój osobisty sposób na pyszne, zdrowe, szybkie i PYSZNE musli śniadaniowe. Przygotowuję je raz na jakiś czas, w dużej ilości i pakuję w pojemniki (bardzo długo zachowują świeżość).

Potrzebujesz:

– płatki owsiane

– płatki kukurydziane

– migdały

– orzechy laskowe

– orzechy włoskie

– pestki dyni

– żurawina suszona

– rodzynki

– pestki słonecznika

– miód

– sezam

Jak to zrobić?

Płatki wszystkie ( lub takie jak lubisz) wymieszaj z bakaliami (wybierz swoje ulubione). Dodaj miodu (tyle ile chcesz) i wymieszaj .

Jest to taki przepis, który wymaga odkrycia Waszych ulubionych proporcji.

Musli podziel na porcje i wsyp do wyłożonej papierem do pieczenia blaszki. Wstaw do nagrzanego do 180C piekarnika. Podpiekaj przez ok 10 minut, co jakiś czas mieszając. Miód szybko się przypala dlatego należy czuwać.

Płatki pozostaw do ostygnięcia i przełóż w szczelne pudełka.

Ja jem musli z jogurtem naturalnym, mój mąż zawsze z mlekiem. Obie wersje są super!

Reklamy